Odp: Problemy z modemem

Autor: pumuckl (pumuckl_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 22:41:12 MET

Użytkownik Lukas <paranid_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fBq14.14547$Oo3.362301_at_news.tpnet.pl...
> 1.Dlaczego tak sie dzieje, ze po podlaczenie telefonu do modemu szybkosc
na
> lini spada?A moze kiedy jest niepodlaczony szybkosc jest nieprawdziwie
> pokazywna.
> 2.Mam Zoltrixa Cobre i ostatnio dziwnie czesto przy wybieraniu numeru
tepsy
> pokazuje komunikat,ze komputer nie odpowiedzial
> Moze mi ktos to wytlumaczyc?

ad2.
 Ten modem jest badziewiarski
ad1.
 Z powodu jak w ad2. nie posiada on przekaznika odcinajacego linie
telefoniczna, a ten telefon to zdaje sie tez jakies przeterminowane
badziewie???
Podlaczajac jakis nowszy, nie "obciazajacy" linii telefon wyeliminujesz ten
problem.
A tak najlepiej sprzedaj ten modem jakiemus przedszkolakowi i doplac troche
do Spirita, tylko nie zapomnij go potem dobrze uziemic, bo z tego, zdaje
sie, biora sie calkiem rozne opinie o spirytusach.

;-)))