Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: pumuckl (pumuckl_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 22:20:12 MET

Użytkownik Expert <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3844B5BC.756C_at_friko.onet.pl...
> Mam wyslac do Britanniki i Greenwich uzasadnienie,
> ze 3 millenium rozpoczyna sie 1.1.2000.

Poszedlem sobie niedawno do sklepu kupic mleczko dla niemowlaka, byly rozne,
a ze sie dopiero co urodzil to musialo byc dla oseskow. Patrze a tu
najwczesniejsze to "od 1 miesiaca zycia".
To sie mysle, curva, to co ma ten brzdac jesc jak cyc nie starcza az skonczy
jeden miesiac??
A to jest tak, ze jak on sie urodzi to ma pierwszy miesiac zycia i tak samo
jest z rachuba lat.
Dlatego wiek XXI zaczyna sie w 2001r i tego sie zmienic nie da.
Dlatego z okazji nowego wieku uchleje sie za rok z okladem.
Ale btw Kosciol swietuje Jubileusz Roku 2000 i on zaczyna sie za pare dni
tj. 24.12.1999 i tego mozesz sie trzymac

Z milenijnym pozdrowieniem