Odp: Wiek XX konczy sie 31.12.1999, 2 millenium swietowano w roku 999 (mial byc koniec swiata), poczatek XX wieku w roku 1899/1900 itd itd. Re: Odp: Paradoks wieku XXI - rozpoczyna sie jednak 01.01.2001

Autor: lokaty (lokaty_at_free.net.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 16:02:19 MET

Nareszcie jakiś inteligentny człowiek się zalazł co w dodatku umie liczyć.
Każdy a zwłaszcza Microsoft wie, że marketing to podstawa i dzięki niemu za
byle gówno można od ludzi wyciągnąc kasę. A taka podwójna okazja (1999 i
2000) nieczęsto się zdarza. W zasadzie rzadziej niż zaćmienie słońca. Więc
nie dziwcie się humanistom, którzy nie potrafią liczyć.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik TR <trawa_666_at_yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82bjd2$j3j$2_at_sunsite.icm.edu.pl...