Re: Plyty CD-RW

Autor: Roman Milewski (romil_at_ka.onet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 03:45:39 MET

Dam Ci prosty przykład. Zbierałem MP3 (własnej produkcji) na CDRW, żeby (gdy
uzbieram) wypalić CDR. Prawdę mówiąc niektóre były mojej produkcji, a
niektóre od ludzi. W pewnym momencie zauważyłem, że niektóre nie mają
wpisanego wykonawcy i.t.d. i.t.p. Wprowadziłem, więc odpowiednie wpisy
bezpośrednio na CDRW. Z tego powodu niektóre sektory płytki były nagrane
ponownie, ale skoro nie jest to twardziel, to nie dam sobie głowy uciąć, ile
sektorów i które.
Wyobraź sobie teraz dowolną bazę danych (u prywatnego użytkownika), który
raz dziennie dopisuje do niej kilka rekordów.
Dysk twardy ma mały. Dostęp do bazy nie musi być bardzo szybki. A ja
powiedziałem mu, że CDRW to duża dyskietka.
Czy nie ostrzegłbyś go przed zbyt częstą modyfikacją plików na płytce?

--
Roman Milewski