Re: jak ustawic ECP/EPP zamiast SPP

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 23:03:28 MET

Niejaki mart (mapia2_at_box43.gnet.pl) twierdzi:
> mam starocia Lexmarka 1020 i skaber HP 3200c
> port LPT mam ustawiony na SPP,
> przy probie ustawienia na ECP/EPP przestaje mi dzialac drukarka i skaner,
> jak to zrobic?
> SPP jest duzo wolniejszt\y od ECP/EPP

Przy niektorych skanerach (np Plustek) mozna/trzeba ustawic
odpowiedni rodzaj portu.
Jak ustawiles w biosie EPP to winda (bo chyba masz W?)
wykryla to i dograla sobie odpowiednie sterowniki dla portu?
Czy przeinstalowales sterowniki skanera i drukarki po zmianie?
Moze to byc konieczne.
Zajrzyj na strony HP i Lexmarka (ewentualnie w instrukcje do nich)
i sprawdz czy pracuja z EPP.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"