Re: Bardzo Dziwny Problem Z Napedem CD

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 23:02:30 MET

Niejaki Adam Gasiorowski (agquarx_at_venus.ci.uw.edu.pl) twierdzi:
> Od pewnego czasu moj CD czyta niektore plytki, a odczytania innych
> odmawia. Moge juz na pierwszy rzut uchem rozpoznac czy dana plytke

Zerknij na soczewke. Jak ci ktos na niej palcem napisal "brudas"
znak, ze najwyzszy czas ja umyc ;)
Niektorzy zalecaja dmuchanko (sprezone powietrze). Ale jesli
brud jest pochodzenia np papierosowego, to dmuchanko raczej
nie pomoze. Ja czyscilem plynem dolaczonym do plytki
czyszczacej (sama plytka nie pomagala) za pomoca tzw patyczka
higienicznego. _delikatnie_! I dobrze jest soczewke najpierw
przedmuchac.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"