problem ze sciaganiem audio

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 15:47:36 MET

hej.
mam taki problem ze sciaganiem audio, ze w nagranych wavach sa takie
szarpniecia i trzaski. audio sciaga mi sie szybko (ok 15x). zrzucam je
na czysta partycje, wiec nie wina dysku. plytki tez sa ok, bo jak
sprawdzalem, to nagrywarka je sciaga bezblednie. do grabowania uzywam
programu windac. probowalem tez ustawiac synchronizacje, burst-mode
(nawet nie wiem co to jest) i za kazdym razem sa te zaklocenia. no juz
naprawde nie wiem, co to moze byc. wiec prosze o jakies sugestie i
prosilbym tez o polecenie jakiegos programu do grabowania, ktory
porownuje sciezke na plycie i na dysku (czy audiograbber to potrafi?).
no a na koniec informacja, na ktore pewnie czekacie. jaki to naped.
nie uwierzycie. teac 32x. ja tez nie wierze...

--
zuko / Shark von Cygnus