Jak to jest z wielkimi literami?

Autor: xEmORpH (xemorph_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 23:16:49 MET

Witam

Znajomy ma Amigę 1200 i kupił nagrywarkę a ja chciałbym skorzystać z
jego usługi i zarchiwizować swoje dane.
Jest jedno "ale" -
klient nagrywa jakimś programem, który zmienia
wszystkie nazwy i rozszerzenia plików i katalogów na duże litery.
Czy to ma jakieś znaczenie?
Nie chcę mieć problemów z późniejszym
zainstalowaniem/uruchomieniem jakiegoś programu.
Nie jestem pewien czy oby jakaś instalka/program nie
sprawdza/rozróżnia nazw pisanych małą/dużą literą???
Znajomy zapewnia, że płytka zostanie poprawnie odczytana w pececie i
wszystko będzie OK - innego zdania są moi koledzy.
Więc jak to jest?

P.S. Dodam jeszcze, że płyta będzie odczytywana w systemie DOS 6.22 i
        Windows 95/98.

Z góry dziękuję za wszelkie opinie na powyższy temat.

Pozdrawiam

xEmORpH
Mariusz Czerniak
E-mail: xemorph_at_poczta.onet.pl