Re: Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Tomasz Miodek (tomek_at_kawiarnia.pactor.com.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 20:21:58 MET

In article <4sD14.17307$Oo3.420318_at_news.tpnet.pl>, chevy wrote:
>Nie wazne czy Expert ma racje czy nie ale mysli i kombinuje a nie wierzy
>slepo w to co mu sie wcisnie moze sie mylic ale co z tego...? Ma do tego
>prawo?

No coz, akurat z tym jest mi ciezko sie zgodzic. Wlasnie w przypadku Experta
nader czesto zdaza sie nader czesto, ze podaje on rzeczy, ktore mu ktos
wcisnal. Oczywiscie nie potrafi swoich teoryjek poprzec zadna sensowna
argumentacja, a na wszelkie odpowiedzi prawidlowe badz pietnujace odpowiada
w formie ataku na osobe piszaca.

>No chyba ze wszyscy przesmiewcy sa idealni, nieomylni i w ogole wspaniali. W
>takim wypadku najmocniej przepraszam.

Nie czuje sie ani idealna, ani nieomylny ani nic w tym stylu. Nie zmienia to
jednak faktu, ze Expert zachowuje sie w sposob niezgodny z jakimikolwiek
zasadami (przynajmniej rozsadnymi). W dodatku jego "tezy" sa po prostu
smieszne, lub wrecz zalosne.

Pozdrawiam

--
Tomasz Miodek