Re: intel podupada?

Autor: C97 Š (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 21:21:34 MET

Kazimierz Debski wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> A ja jeszcze nigdy nie mialem procesora od intela, choc ten co mam to
> juz moj piaty procesor (pierwszy to 286 Harris na licencji od intela,
> nastepne cztery to AMD) i tez nie mialem problemow hardware'owych.

a ja powiem tak.. dopoki nie mialem intela to tez uwazalem ze amd rulez.
jednak po ostatnim procku amd k6-2 400 zrezygnowalem i sie przesiadlem na
celerona 466 i skok wydajnosci jest po prostu nie do porownania. dla
przykladu w 3dmarku w drugim tescie (tym a`la quake) na k6 mialem ~23
klatki a po zmianie na celerona juz ~41 na tych samych sterownikach !!!
wzrosla mi rowniez wydajnosc w wielu programach, czesto uzywam programow
graficznych, edycji html, amatorsko muzycznych itp. i przyrost jest
odczuwalny...

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl