Odp: streamer

Autor: Jlp (jagged_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 12:25:10 MET

Nie, powinien do niego byc dolaczony specjalny kabel z rozgalezieniem.
Jedynie w czasie robienia backupu, nie mozna uzywac stacji dyskietek, ale to
nie jest zbyt wielki problem.

Tomek

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:l5034s0km7ih8dmiu0u3sl8hsqncndh8dn_at_4ax.com...