Re: Jak to jest ze slotami?

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 18:51:31 MET

Dnia Thu, 02 Dec 1999 19:17:22 GMT , z klawiatury "jarek"
<lkslodz_at_kki.net.pl> wyszło :
>Nadal nie wiem jakie sa rodzaje slotow i jakie procki na nich chodza!!

socket 7 zastąpiony przez super socket 7

- Intele (wszystkie do momentu pojawienia się slot1)
-Amd K6,K62,K63
-WinChipy
-Cyrix'y

Slot1- Intel Pentium III, IP II , i starsze celerony.natomiast nowsze
celerony przy zastosowaniu socketki (przejściówki)

Socket 370 - celerony

>Acha czli majac mmxa moge kupic plyte z super-socket7 i wpakowac go tam\?
>Tylko jakie pozniej bede mogl wpakowac do niej?

patrz wyżej

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090