Re: Odp: HIS

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 22:55:38 MET

> Zwykle polaczenie modemowe ma pzepustowosc laczna 56+28kbps.

^^^^^^^^^^

??????????
> W przypadku HiS jest troche gorzej - 2x115kbps. Chociaz

^^^^^^^^^^

???????????

Proszę o wyjaśnienie zaznaczonych napisów.
Bo z tego jak ja to zrozumiałem to na modemie przepustowość łączna powinna
być 84kbps. A na HIS'ie 230 kbps. Dobrze by było specyzować termin
"przepustowość łączna". Miałem podejrzenia że to +28 kbps oznaczało
przepustowość łącza TPSA do Internetu ale to by było absurdalne - jakim
cudem wyciągałbym transfer 5 KB /s przy takim "paśmie". Poza tym sumowanie
to chyba nie najlepsze działanie. A już tym bardziej mnożenie w przypadku
HIS'a. Bardzo proszę o wyjaśnienia bo pański post był dla mnie delikatnie
mówiąc niezrozumiały.

MikeTNK