Odp: TOC

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 19:37:50 MET

Z tego co sie orientuje to On nie nagral jeszcze raz plytki, tylko dopalil
sesje bez polaczenia. Jak to naprawic, hmm, na tejplycie sie juz nie da,
mozesz uzbroic sie w takie cudo jak na przyklad EasyCD-PRO taki stary i
dobry program do nagrywania, on pozwalal na zczytywanie pojedynczych sesji
do pliku ISO i jakbys sobie poprzednia zassal z plytki to moglbys ja jeszcze
raz nagrac i final.

Pozdr

PIES

Użytkownik <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3847C12B.DD4E847E_at_biotop.umcs.lublin.pl...