Re: TOC

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Fri 03 Dec 1999 - 14:10:03 MET

Hm.... coś mi się nie zgadza.Jeżeli dobrze zrozumiałem to twierdzisz, że
powtórnie narałeś
płytkę CD-R Tego typu płytki są z zasady do jednokrotnego nagrania i potórne
nagranie jest niemożliwe (oczywiście może być kilka sesji, jeżeli wypalarka
obsługuje tryb multisesion). Prawidłowo nagrana i zamknięta płyta jest przy
próbie ponownego zapisu wypluwana z odpowiednim komunikatem (sprawdziłem
osobiście w EASY CD, GEAR i NERO).
Co jest pewnym zabezpieczeniem dla osób roztargnionych(do jakich się niestety
zaliczam).
Chyba, że chodzi o płytę CDRW - wtedy powtórne nagranie bez uprzedniego
sformatowania płyty może (ale nie musi) pokaszanić całą zawartość.

Pozdrawiam MACIEK