Re: AMD + MVP3 = problemy

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 09:54:22 MET

MarekM. <milzner_at_friko3.onet.pl> wrote in message
> Tutaj powodem może być karta grafiki. Konflikty miedzy płytą a Savage4 sa
> częste w przypadku starych sterowników. Musisz mieć nowy bios do płyty i
> karty oraz nowe sterowniki. Widziałem powyżej lub może na
> pl.rec.gry.komputerowe.sprzet dokładny przepis jak postępować w przypadku
> Savage4. Ja sam ci więcej nie pomogę. Mam K 6-2 350 i banshee i nie miałem
> nigdy takowych problemów.

Odpaliłem to z VGA cirruslogic 500kb ram ISA. Wywaliłem wszystko, nawet dysk
wymieniłem na qantum 1.7GB.
Wymieniłem pamięć na inną, zamieniałem banki, zmieniałem napięcie procesora
na niższe, wyższe. Zrobiłem upgrade BIOS.
No luck, zwiechy dalej. Win98 mówi że wystąpił błąd (wyjątek? nie pamiętam)
0E.
Win98 SE mówi jeszcze że to stało się w module VXD: VMM.VXD

Czy ktoś ma taki zestaw:
płyta główna Atrend ATC 5200 (AT)
procesor AMD K6-2 400 ?

Pozdrówka