Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Forr (infonet_at_z.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 08:23:51 MET

"Krzysztof Ciepłucha" wrote:

> wysuwacie dziwne wnioski...

[...]

Zadne wnioski. Jakby sprawdzic to moze sie okazac, ze te komputery padly
tylko w glowie Experta, ktory po raz kolejny osiagnal swoj cel - uzyskal
odpowiedz na swoje listy, rozwinal pseudo-dyskusje, narobil zamieszania
itp. No i oczyswiscie podstawowa zasada - crossposty gdzie popadnie (tym
razem tylko 3 grupy, to norma jak na niego).
A usnet bez Experta potrafi byc taki fajny. Na szczescie istnieje kf.

pozdrowienia dla nieodpisujacych Expertowi

forr