Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Krzysztof Ciepłucha (kris_at_szczecin.home.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 01:19:56 MET

> No to ładnie - a ja tam mam konto- chyba zmienie bank. ;-)

wysuwacie dziwne wnioski...
twój przedmówca napisał że symulowano awarię - czyli celowo wyłączono na jakiś
czas system. dalej pisze że klienci mieli kłopoty, ale nie pisze że nie mogli
wogóle dokonywać jakichkolwiek transakcji. podejrzewam że dla klientów było to
na pewno spore utrudnienie, ale podstawowe operacje takie jak wpłata czy wypłata
chyba mogli wykonać...

na twoim miejscu bym się raczej cieszył że nawet jak w nowy rok wysiądzie
elektrownia czy też z innych przyczyn nie będą działać komputery to będzie można
w jakiś sposób dostać się do swoich pieniędzy...

ciekawi mnie czy inne banki przeprowadzały podobne próby i czy wogóle są w
stanie pracować w przypadku niefunkcjonowania systemu komputerowego...