Re: Które DVD wybrać

Autor: SqT (sqt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 01:46:40 MET

Przy wyborze wazne jest to czy chcesz miec wybor regionow czy nie
na dvd.tvmania.pl masz opis ktore maja zabepieczenie a ktore nie

po za tym moje zdanie to

Samsung 606E lub F x32/x6 nie wiem czy ms ie roznia troche halasuja ale
chodza dobrze. nie ma blokady

Pioneer 103s x32/x6 fajny dvd bez blokady troche slabo czyta cd ale ogolnie
ok
Pioneer 104s x40/x10 fajny szybki ale z blokada
Hitachi 2500BX+ dvd ok ale plytki inicjalizuje czasami nawet z 15-20 sekund
Toshiba w wszystkim srednia poza tym ja zwykle solidnie wykonana.
Nec widzilem jakiegos nec'a raz i nie odbiegal jakoscia.
A-Open podobny do Pioneer'a

Ja zostawilem sobie samsunga 606 ale mam jeszcze Toshibe x40 jako zwykly cd
rom.
i to jes najlepszy wybor oprocz dvd uzywac jeszcze noramlnego cd-roma