Re: Odp: Nagrywanie CD-R - problem ! Nie reklama

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 01:32:08 MET

>Ostatnio nagrywam na Positive i sÂą OK- tak mi sie wydaje to jak zwykle oka?e
>sie po 3-5miesiÂącach ale narazie sÂą lepsze wg mnie od badziwia pt: BASF a
>kosztujÂą ok. 5.5 z? przy zakupie paru sztuk. Powyzej 150 ok 5z?.

Positive po 5 zl?
Czlowieku! Ale ktos z ciebie zdziera!
5 zl to kosztuje Kodak albo Verbatim, jak sie bierze wiecej niz 10
sztuk. A przy 100 sztukach to i TDK za tyle mozna kupic. Przytoczone
ceny to gieldowe.

A jak bierzesz pojedynczo w sklepie to:
TDK 6.50 - da best na dane
Verbatim 5.90 - good na dane
Kodak 6.50 - da best na audio (zlote)
Positiv - ponizej 4 zl, ale tylko na gieldzie.
A i tak gdzie niegdzie sa taniej.

A tak przy okazji.
Jeden moj znajomych uzywa Positiv'ow od ponad pol roku.
Bywaja problemy z odczytem tych pierwszych nagranych.
Juz pare razy zglosil sie do mnie cobym zgral zawartosc z nieczytelnej
na wiekszosci CDromow plyty na moim Teac'u 32x SCSI.
Zreszta... Positiv to produkt polski. Porownywalny do kompaktow made
by Ritek Co.