Re: Zmiana dysku na lepszy i problemy

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 21:48:11 MET

Dnia Thu, 02 Dec 1999 20:04:38 GMT, gstask_at_USUN-TO.polbox.com (Gizmo)
napisał:

>Drugi problem.
>W związku z powyższą sytuacją zanosi się zatem na kupno karty z
>udma66, bo cd-rom pracuje mi na razie z zipem (pio0!!).

BTW czy to na pewno tak jest, że jak jedno urządzenie na danym kanale
pracuje na najwolniejszym wspólnym PIO x, to reszta na tym samym?

Bo mi się wydaje, że czytałem gdzieś coś innego - a mianowicie, że od i430tx
w górę tryby pracy obu urządzeń na danym kanale mogą być różne.

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl