Problem z instalacja Primax 400dpi...

Autor: Bzyk (frydel_at_bastion.open.net.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 20:53:12 MET

Witam!

Mam (a wlasciwie moj kolega) klopot z zainstalowaniem skanera recznego
Primax 400dpi. Nie dosc ze cala instrukcja (wraz z plikami *.txt) jest
po niemiecku, to jeszcze karta ktora wklada sie do (najprawdopodobniej)
slotu ISA jest takiej wielkosci ze nie wiem w jaki sposob ja wlozyc (
pasuje akurat do wiekszej z czesci slotu ISA, ale mozna ja wlozyc
odwrotnie obracajac ja o 180 stopni). Na plytce w dodatku jest zestaw
zworek ktory nota bene nie odpowiada temu z instrukcji... Facet kupil to
to za 20 zl wiec nie mozna sie niczego wielkiego spodziewac, ale do
skanowania np. zapisow nutowych sie nadaje:-)

    Prosba; Czy ktos ma taki skaner zainstalowany, lub wie jak do tego
sie dobrac?

--
Bzyk
" Czyż ważne z kim się jada, byle kuchnia była dobra."