Re: Jaka jest roznica miedzy Flatron'em 775 a 795 ?

Autor: Ekabate (yos_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 20:16:31 MET

z tego wynika ,ze ten Flatron 775 ,szalu nie robi...:(
poza tym ze plamka jest 0,24 .
Widac z tego ze aby kupic naprawde dobry model
trzeba wydac 5 baniek wiecej .
I musze tu jeszcze napisac ze caly czas
myslalem ze to jeden monitor 795 - 775 .
Dziwilem sie nawet ze tak potanial :) , a tu patrz ,
taka roznica .....
Dzieki za nfo.
Ekka