Re: Jak zrobic backup C: (caly system) na CDRW Bootable?

Autor: trane (trane_at_poczta.fm)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 16:47:55 MET

Użytkownik <zwirek_at_netra.bielsko.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:384641cc.19514923_at_wingate...
> Hej!
>
> Pewnie znajomy problem. Windoza chodzi ok zaraz po instalacji. Po
> jakims czasie zwalnia, tworzy jakies smieci, kazdy zainstalowany i
> odinstalowany program zostawia cos niepotrzebnego itd.
> W koncu trzeba to przeinstalowac.
> Czy da sie nagrac na plytke calego Windowsa z programami itd. Slowem
> caly C: tak, zeby potem tylko odtworzyc stan komputera bez
> instalowania driverow, bajerow itd.
> Robiliscie cos takiego? Co radzicie?

Robilem wielokrotnie ;-))) Uzywam TakeTwo z pakietu AdaptecEaseCDCreator 4.0
Deluxe - mozna zapisac obraz dysku na CDR, CDRW lub na drugim twardzielu.
Chodzi to super - przywrocenie zawartosci dysku (z kopii na drugim
twardzielu) na dysk C po sformatowaniu trwa ok. 10 minut i po problemie! Nie
polecam robienia kopii dysku z systemem na CDRW - za dlugo trwa, jak na moj
gust.

Pozdrawiam!
Trane
trane_at_poczta.fm