Re: Jak połączyć 2PC: WinNT<->Win98?

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 15:56:26 MET

Użytkownik Grzegorz Mazur <gbm_at_ii.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:382BF36F.6FA687F9_at_ii.pw.edu.pl...
Esha wrote:

> przez LPT1 lub ich karty sieciowe (ale nie mam huba)?

Jeżeli sš to karty z wyjściem RJ45 (skrętka), to wystarczy odpowiednio
przekrosowany kabel, którym łšczy się dwa (tylko dwa) komputery. Opis
takiego krosu można znaleźć w dokumentacji każdego osprzętu sieciowego i
jeszcze pewnie w paru innych miejscach.
Mam takš sieć w domu (Win95 i Win98, MS Networking na TCP/IP).
 <ciach>

Tak, a teraz ja dodam swoje 3 grosze :))

Otoz polaczenie takie jest mozliwe, protokol obojetny
moze byc TCP/IP, ale jest jeden problem:
otoz jesli udostepnimy w WinNT dysk(katalog), to
zasob ten jest pod Win9x widziany jako domyslny IPC$
i system prosi o haslo. Jak na razie nie znam czlowieka, ktory
by wiedzial jakie to haslo :))))

Jezeli laczysz WinNT-2-WinNT, to przy odwolaniu sie
do komputera w MS Networking system pyta sie o
uzytkownika i haslo. Tu trzeba podac uzytkownika,
ktory ma konto na danym komputerze i jego haslo.
Ja zakladam domyslnego usera klient.

Oczywiscie zasoby ogladane na Win9x spod NT sa
widziane "normalnie".

Pozdrawiam,

Krzysztof

PS.: Poznam fachowca, ktory mi powie jakie haslo
MS wymyslil dla IPC$. Thx.