problem z modemem

Autor: Fei Long (dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 16:07:43 MET

mam nastepujacy problem z modemem: otoz poszukuje miejsca w win98
gdzie moglbym przekierowac dzwiek z modemu na karte muzyczna. chodzi
tutaj rowniez o to, abym mogl za pomoca sluchawek i mikrofonu zrobic z
kompa telefon... jednak do tego potrzebuje wlasnie przeslac dzwiek z
modemowego glosnika do karty dzwiekowej.
moj modem to: USRobotics 33,600 Sportster Voice Modem External, mam do
niego takze QuickLine Service, czy cos takiego, a w sofcie
dostarczonym do modemu, nie ma mowy o przelaczeniu dzwieku na karte
muzyczna

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
NE PBEM GrandMaster <http://www.kki.net.pl/~ne>
UIN 53069072