Problem z kartą dźwiękową Yamaha 724 3d PCI pod aplikacjami DOS.

Autor: Spider (spider_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 14:26:01 MET

    Mam problem z kartą dźwiękową Yamaha 724 3D PCI - nie działa dźwięk w
grach pod DOS, podczas gdy w Windows wszystko działa OK.

Karta dźwiękowa ma tylko sterowniki pod Windows (posiadam najnowsze), a pod
DOS tylko plik do testowania i zmiany ustawień (wszystko to testowałem i nie
pomagało) pracy karty. Ma również zainstalowaną w autoexec.bat zmienną set
blaster=... (adres 220 IRQ 5 itp. dokładnie nie pamiętam).

Czy wie ktoś jak z tego problemu wybrnąć ?

Z góry dziękuję.

AD