Celeron 300@450 - czemu nie działa?

Autor: kuźnia (info_at_kuznia-narzedzia.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 13:17:39 MET

Wiem że ten temat pojawiał się na tej liście już wiele razy, ale nigdzie nie
znalazłem rozwiązania mojego problemu. Moja konfiguracja to: Asus P2B-B (AT)
Celeron 300 A, 64 MB RAM (8 ns), 2 dyski twarde 1,7 i 1,28 (dość stare
dyski - może tu tkwi problem). Procesor chodzi stabilnie na 375 MHz
(83x4,5),ale robi bad sectory na dyskach. Natomiast na 450 zawiesza się po
kilku, kilkunastu minutach pracy w Windows. Próbowałem zwiększyć napięcie -
w windows chodził stabilnie, ale próba uruchomienia jakiejkolwiek gry
kończyła się zwisem. Temperatura proca - ok. 40 - 43 stopnie. Czy ktoś wie
co można z tym jeszcze zrobić? Może dałoby się jakoś ustawić dyski, żeby
chodził chociaż na 375. Z góry dzięki za pomoc.