CDR zwiesza NT

Autor: tbg (tomasz_at_free.com.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 13:15:20 MET

Klopot jest nastepujacy, nagrywarka Yamaha IDE 4x4x16 ustawiona jako SM (SS
wolny) przy problemach z przekopiowaniem jakiegos pliku z hdd (czasami
pracuje zastepczo jako zwykly cd rom) zawiesza komputer na amen. PIII450,
128 RAM, plyta Intel Seattle2 na BX, 2 dyski PM i PS, a na tym wszystkim NT
4.0 PL SP5.
Kombinowalem juz na wszystkie znane mi sposoby, ale efektow nie widac.
Czasami zlom sie zatrzyma na jakims pliku i system szlag trafia. Nie dziala
taskmanager, nie pomaga wyjecie plyty, wisi na okienku kopiowanie plikow,
mozna tylko off/on przyciskiem i to wszystko.
Ma ktos pomysl, bo mnie to spienia wyjatkowo.

--
Tomek
tomasz_at_free.com.pl