Odp: Jak to jest ze slotami?

Autor: mohican (markuch_at_promail.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 12:00:57 MET

>nowe plyty maja cus takiego jak super-socket7 a w to niestety nie
wepchniesz
>proca do socket7 :(
___

bzdura.. wiekszosc plyt SS7 obsluzy procesory starsze a juz napewno te z
MMX
dwunapieciowe iP166MMX...iP266MMX i K6 166...i kolejne do K6 III 500 :), gro
cyrixow

problem jedynie moze byc przy prockach jednonapieciowych P54 intela
 P75-P200 bez mmx )
i amd k5
co ciekawe procki na tych plytach mozna fajnie krecic gdyz standard SS7
udostepnia
nowe czestot. FSB >66
a generalnie SS7 to tylko w porownaniu z S7 wzbogacone o obsluge AGP, szyny
100Mhz i
chyba tyle

mohican