zwis komputera

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 13:06:21 MET

Użytkownik Tolo Pepper <tolo_at_ct.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8E907D68Etoloctcompl_at_194.204.152.38...

> gowno prawda. modem zewnetrzny nic nie moze. na twoim miejscu bym oddal
> kompa z powrotem do serwisu, nawtykal tym dupkom i powiedzial, ze maja go
> naprawic.

Co racja to racja. Ja bym im dokopal dodatkowo :))
A czy przypadkiem nie jest to Win98 SE (tzw. drugie wydanie) ?
Bo jesli tak, to znam przyczyne: sam Windows.
Jesli chcesz sie pobawic, to odpalaj komputer z sama grafika i HDD,
jesli chodzi to wkladaj po kolei nastepne elementy.

Byc moze pomocny bedzie upgrade biosu.
Do sciagniecia stad:

ftp://ftp.abitech.pl/pub/drivery/plyty_glowne/abit/pub/bios/be6
ftp://k3.dom.zabrze.pl/PLIKI/Bios/ABIT/be6
ftp://ftp.dora.com.pl/mirrors/ftp.abit.com.tw/pub/bios/be6-II