Re: Matrox G400 - Matrox G200 ...

Autor: Artur Sikora (arts_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 09:08:14 MET

Jacek napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam Matroxa G200 i monitor 17 " ,.malo gram ,w zwiazku z tym pytanie ,
>czy oplaca sie przesiadac na G400 (32 MB) ?

Raczej nie chociaz:
G400 nawet w 2D jest troche szybsza,
ma lepsze sterowniki, np zmiana czestotliwosci
odswiezania co jeden Hz, ma nowe mozliwosci,
np Environmental Mapped Bump-Mapping,
DualBus (opcjonalnie DualHead), ktore na razie
mazna zobaczyc w demach i kilku grach
(szczeka opada) ale niedlugo bedzie ich wiecej...

Jesli to wszystko Ciebie nie interesuje, to
raczej nie warto. Jesli tak, to mala uwaga:
na 95% nie potrzebujesz az 32 MB RAMu na karcie!

art