Re: Monitor na trinitronie - pytanie

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_yahoo.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 22:50:39 MET

Jak place 2000pln za monitor, to chyba mam prawo oczekiwac, ze WSZYSTKO
bedzie OK?
A jesli COKOLWIEK nie jest OK, to mam prawo korzystac z gwarancji, no nie?
pzdr

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik brutus <rafalj_at_sec.polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KiW04.9506$Oo3.239516_at_news.tpnet.pl...