Re: Monitor na trinitronie - pytanie

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 10:12:23 MET

mchrom_at_sgh.waw.pl wrote:

> Witam wszystich,
> kupilem monitor Sony, z kineskopem trinitron i mam takie
> spostrzezenie:
> pierwszego dnia, kiedy tylko go podlaczylem, wydawalo mi sie, ze poza
> klasycznymi dwoma poziomymi paskami widze na ekranie, w niektorych
> jego czesciach drobniejsze pionowe, biegnace przez cala wysokosc
> ekranu... mialem jechac i wymieniac monitor, lecz od 2 dnia nie widze
> tych paskow... czy one zniknely, czy ja sie przyzwyczailem ?

Znikn=EA=B3y. By=B3y to sklejone druty maski, kt=F3re po wygrzaniu si=EA =
rozklei=B3y.
Ydarya si" to ryadko (sam widzia=B3em to tylko raz).

> I druga sprawa, brightness mam ustawione na minimum, a ekran jest
> raczej jasny... czy to normalne?

Nie. Zupe=B3nie nienormalne. Serdeczne gratulacje. Wszystkie monitory z
kineskopami klasy Trinitron, kt=F3re widzia=B3em w ci=B1gu ostanich 4 lat=
 by=B3y
tak fabrycznie zestrojone, =BFe trzeba by=B3o w nich ustawia=E6 jasno=B6=E6=
 (a tak
naprawd=EA to jest to poziom czerni) na maksimum. Je=BFeli jest to dla Ci=
ebie
problemem, to ch=EAtnie wymieni=EA si=EA na ten "wadliwy" egzemplarz. :-)=

--
G. Mazur
MyWebPage: http://grafi.ii.pw.edu.pl/gbm  (x86 and Matrox secrets/tools)