Odp: Odp: Wybor glosnikow

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 16:33:10 MET

> Zgadzam sie z tym, ze zestaw osobny znaczniacz + kolumny beda mialy
lepsza
> jakosc dzwieku (przynajmiej w wiekszosci przypadkow), ale tu pojawia sie
> problem ceny, ktora w przypadku takiego zestawu jest (zwykle) wieksza.
>
> Czy moglbys napisac jak duza jest roznica, i do jakiego zestawu
"wzmacniacz +
> kolumny" porownywales te Samsungi (jesli je porownywales).

Wiesz - ja to porównywalem do mojego zestawu - Technics z glosnikami 80W
Ale mozesz za ok. 180 zl kupic wzmacniacz na gieldzie, do tego glosniki (w
sumie za 350-400 zl bys mial super zestaw)
Zalezy jeszcze jak duzy masz pokój - do malej klitki nie ma sensu ladowac
w sprzet muzyczny - lepiej fajne sluchawki ;)

--
/   ===* DooMiniK *===   \