Centrala cyfrowa

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 21:45:43 MET

Hi !

Od pewnego czasu używam modemu. "Wyciągam" średnio 49,333bps. Zadziwiło
mnie to, gdyż podobno mam centarlę analogową. Po zaczerpnięciu informacji
w biurze obsługi klienta powiedziano mi, abym wysłał fax z podaniem, to
przełączą mnie na wybieranie cyfrowe (do tego czasu miałem analogowe).
I tu moje pytanie: czy ma to sens ? Czy oprócz szybszego wybierania nie
załuci mi to w jakiś sposób pracy (słabsze połączenia, wolniejszy
transfer, zrywanie połączeń). Czy wiąże się to z jakąś dodatkową opłatą ?

pozdrowienia,

--
/   ===* DooMiniK *===   \