PCL do drukarek HP

Autor: Michał Grotthuss (zmichalg_at_gazeta.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 16:16:30 MET

Witam wszystkich,
Moze moje pytanie jest troche poza tematem grupy, ale nie wiedzialem
gdzie je poslac.
Mam problem: musze drukowac tekstowo na drukarke HP laserowa na
kopertach formatu C6.
Robie to jak bozia przykazala czyli sekwencjami sterujacymi PCL czyli
wpierw reset, pozniej kolejne.
W tym m. in. znak ustawiajacy rozmiar strony.
Dopiero po znakach sterujacych idzie wlasciwy tekst.
I tu mam zagwostke: w dokumentacji jest sporo PCL'owych komend
sterujacych dotyczacych rozmiaru papieru. Sa formaty: A4, B5, C5,
letter, legal itd. Nie ma jednak komendy PCL'owej na format C6.
Zaznaczone jest jednak, ze nie sa to wszystkie komendy.
Pytanie:
Czy ktos na grupie moze zna komende PCL'owa ustawiajaca drukarke
laserowa HP aby drukowala na page_size'ie = C6.
Bede wdzieczny za odpowiedz z kopia na mojego priva: zmichalg_at_gazeta.pl.

Dzieki i pozdrowka

Michas

PS
Na stronach supportowych HP nie ma zadnego adresu, gdzie mozna by wyslac
zapytanie dotyczace ich sprzetu. Jest tylko jeden adres gdyby ktos sie
bal skutkow Y2K. Ale lipa!!!!!