Odp: Via Apollo Pro Plus a UDMA66

Autor: Czyrak (czyrak_at_pnet.com.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 16:11:20 MET

Użytkownik Olo <Olosz_at_olo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M4a14.11867$Oo3.304638_at_news.tpnet.pl...
> Czy ma ktos doswiadczenia z plytami na Via Apollo Pro Plus i wspolpraca z
> dyskami UDMA 66 ?
> Doszly mnie opinie ze Winda sie "muli" gdy dysk pracuje w trybie 66. Czy
> "zwykle" tasmy moga miec wplyw na szybkosc pracy dysku ? Nie znajduje
> logicznego uzasadnienia.
> Czekam na opinie praktykow w tym temacie.

Mam wlasnie taki problem - wiesza sie system, nie jest to czeste,ale w... .
Mam plyte glowna Microstara na chipie VIA VT82C693A
ma ona mozliwosc wspolpracy z udma 66, nie posiada jednak kontlorera.
I z tego powodu chce zmienic plyte glowna.

--
pozdrawiam
                     CZYRAK