Re: Nowe komputery na starych czesciach ?

Autor: Hobars (hobars_at_dino.mail.open.net.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 21:16:17 MET

Moja firma IZIS 2000 gwarantuje, że komputery ktore sprzedajemy są
zmontowane wylacznie z nowych podzespolow. Co prawda nie sprzedajemy ich
duzo, bo jestesmy bardzo malą firma - ale jednak. Czesci uzywane wstawiamy
na wyrazne zyczenie klienta :))
Pozdrawiam

Krzysztof Roznowski
Użytkownik Expert <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38433CA3.3E5B_at_friko.onet.pl...