Re: Nowe komputery na starych czesciach ?

Autor: Expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 21:22:49 MET

Hobars wrote:

> Moja firma IZIS 2000 gwarantuje, że komputery ktore sprzedajemy są
> zmontowane wylacznie z nowych podzespolow. Co prawda nie sprzedajemy ich
> duzo, bo jestesmy bardzo malą firma - ale jednak. Czesci uzywane wstawiamy
> na wyrazne zyczenie klienta :))
> Pozdrawiam
>
> Krzysztof Roznowski

Twoja firma wygrala plebiscyt jako pierwsza.

Czy dajecie takze atest nowosci do tych komputerow w postaci
emblematu, nalepki na obudowie
typu
NEW PARTS ONLY

Warto sie przeciez wyroznic i odroznic od kompow nowych skladanych z
uzywanych podzespolow.
Obudowa nowa a co w srodku to plomba dostepu skutecznie blokuje.

Poza tym te setki tysiecy kompow wymienionych w bankach, firmach z
powodu roku 2000 gdzie musi wyladowac.