Odp: nowy HP610 i atrament

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 00:23:58 MET

> To ty kolego bajki piszesz. Jak ogladales te zasobniki? Pudelka czy
> rozpakowywales glowice i porownywales je? Gdyby do 610 pasowaly glowice z
> 690 to po co HP sprzedawal by takie male tusze tak drogo.
> To tak jakby VW zaczal sprzedawac Polo za cene Passata.
Nie zupełnie sie zgodze że to porównanie do VW jest właściwe ale moze cos w
tym jest.
BTW w instrukcji obsługi do HP 610C jest napisane że pasują wszystkie do
serii 6xx zresztą mówił mi też sprzedawca -choc jak wiadomo nim najmniej
mozna ufać. Wydaje sie ze nawet miejce na czarny atrament w HP610C jest
wieksze niz do 20ml a ponadto irytuje mnie ta dziwna dzwignia obok tego
zasobnika.

> Ps. Glowy nie dam choc na 88% jestem przekonyny, ze mam racje. Jutro
> sprawdze w sklepie zeby sie upewnic.
Jutro zadzwonie do kolegi który pracuje w serwise HP- czemu tego wczesniej
nie zrobiłem? ;-)
W kazdym razie czekam takze na twoje spostrzezenia.

--
Pozdrawiam