Odp: Odp: HDD - jaki?

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 00:18:12 MET

> Ostatnio do mojego Maxtorka dolaczyl IBM. Moge powiedziec tylko tyle,
> ze jest cichy i szybki.
> A tak BTW to gzie kurcze mozna w wa-wie kupic Maxtory? Tak sie
> zastanawiam na jakim nowym Diamond Maxem zamiast starego Caviora....
Zabawne ale mialem ten sam problem zgadnij co pomoglo?
Oczywiscie wyslanie emaila do Irlandii gdzie miesci fabryka Maxtora w
Europie. Niestety nie pamietam jak sie ta firma nazywa ani jaki jest jej
numer telefonu. Wyslij do Maxtora maial'a a odpowiedza ci w ciagu 20min.
Dostalem przy okazji dokladny opis nowych modeli Maxtora zgodnych z
UDMA-66Mhz.

--
Pozdrawiam