Odp: Roznica pomiedzy LX i BX

Autor: Marek HAGA (marek_at_poczta.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 22:32:17 MET

Użytkownik czoper <czoper_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ndc04.2314$Oo3.73709_at_news.tpnet.pl...
> "filozof" <dreamer_at_bbs.chip.pl> wrote in message
> A czemu tak sadzisz, jezeli chodzi o pamiec to i tak nie wsadze wiecej niz
> 128 (na razie 64) bo mnie nie stac, balerona mam 333 i tez nie bede go
> krecil za bardzo - czy chodzi o duza mniejsza wydajnosc (ogolna?) plyty???
> Pzdr-czoper

ZX to BX bez obsługi wieloprocesorowości i obsługuje mniej RAM'u.
W większości zastosowań jest OK.
Filozof uważa że płyta jednoprocesorowa też powinna obsługiwać
dwa procesory, inaczej jest gówniana.
Nie daj się nabrać.

Marek HAGA