Re: Sound Blaster Live!

Autor: Piniek aka Piotr Ingling (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 12:32:51 MET

Dnia Thu, 25 Nov 1999 12:36:12 +0100, Radek Jankowski
<rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl> napisał(a):

>Czy bylby ktos na tyle uprzejmy i napisal
>jakie aktualnie modele Sound Blastera Live! sa
>dostepne i jakie sa miedzy nimi roznice.
>Widzialem juz :
>Sound Blaster Live!
Ma dodatkowego śledzia z digital in/out
>Sound Blaster Live! Value
Nie ma powyższego śledzia i ma mniej softu
>Sound Blaster Live! 1024
Ma wyjście cyfrowe na "swoim" śledziu
>Sound Blaster Live! Value 1024
Chyba nie ma takiej. Jest za to OEM - może to o to chodzi?
>Sound Blaster Live! X-Gamer
>Sound Blaster Live! X-Gamer 1024
To samo, co X-Gamer
>Sound Blaster Live! Platinum ( akurat tu wiem jakie sa roznice )
>
>Nie wiem wiec ktore modele wynikaja z nieznajomosci stanu rzeczy
>sprzedawcow a ktore istnieja naprawde.
>A moze w sieci jest gdzies jakies dobre opracowanie ?
>Na stronie Creative'a np. w ogole nie znlazlem wzmianki o modelach
>serii 1024 ( o ile takie sa )
Sprawdzałeś pewnie ofertę na USA. Na europejskiej stronie Creative jest opis
m.in. Live! 1024.
>a pozostale to maja takie opisy
>ze szkoda w ogole zabierac sie za czytanie tego.
A ja się zabrałem. Z tego, co wyczytałem (wywnioskowałem), to 1024, X-Gamer i
MP3+ różnią się dołączonym softem. Bazowa karta jest taka sama - SBLive! 1024.
I to tyle - może ktoś jeszcze coś doda/poprawi?

                         Piotr Ingling

                e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl