Sound Blaster Live!

Autor: Radek Jankowski (rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 12:36:12 MET

Czy bylby ktos na tyle uprzejmy i napisal
jakie aktualnie modele Sound Blastera Live! sa
dostepne i jakie sa miedzy nimi roznice.
Widzialem juz :
Sound Blaster Live!
Sound Blaster Live! Value
Sound Blaster Live! 1024
Sound Blaster Live! Value 1024
Sound Blaster Live! X-Gamer
Sound Blaster Live! X-Gamer 1024
Sound Blaster Live! Platinum ( akurat tu wiem jakie sa roznice )

Nie wiem wiec ktore modele wynikaja z nieznajomosci stanu rzeczy
sprzedawcow a ktore istnieja naprawde.
A moze w sieci jest gdzies jakies dobre opracowanie ?
Na stronie Creative'a np. w ogole nie znlazlem wzmianki o modelach
serii 1024 ( o ile takie sa ) a pozostale to maja takie opisy
ze szkoda w ogole zabierac sie za czytanie tego.
Pozdrawiam

                 RJ
* e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *