Odp: Philips Brillance 105 i Linux

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_uw.lodz.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 15:32:48 MET

Użytkownik Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3840b5db.25314840_at_news.tpsa.pl...

> w sumie to NTG. na linxie powiedza więcej.
> pod Xami xvid (ostrożnie), pod konsolę SVGATextMode.
> albo konfiguracja ręczna plików konfiguracyjncyh Xów.
> nie ma czegoś takiego jak program pisany pod konkretny monitor.

hehe, no generalnie faktycznie rzadko się spotyka takie programy pod
konkretny monitor, ale akurat tutaj jak najbardziej pytanie zaczynajace
wątek jest na miejscu - ten monitor (zreszta bdb - miałem przez 2 lata) nie
ma regulacji przez OSD i przyciski na przednim panelu, tak jak większość
szprzętów. Ustawia się go programowo - pod windows jest dostarczany program
CustoMax, ale pod innymi systemami mającymi GUI jest problem. Kiedyś
szukałem czegość analogicznego do CustoMaxa pod linuxa i "prawie" znalazlem,
to znaczy znalazlem, ale nie pamiętam już z jakich powodów - nie udalo mi
się tego odpalić. Sumując: coś w sieci jest, ale ciężko to znaleźć. Jakby
ktoś miał jakiś namiar, to tez jestem zainteresowany.

Pozdrawiam
Piotr Jastrzębski
=tpsa= cahir