BIOS - kaput

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 17:40:28 MET

Witam!

   Kto mi pomoze??? Najchetniej z okolic Trojmiasta. Czy ktos ma moze plyte
glowna Chaintech 6LTM2? Mozna ja spotkac np. w komputerach Grant firmy NTT,
kupionych w Makro.
Serwis NTT w Warszawie przyslal mi upgrade Biosu. Jednak po zainstalowaniu
Bios szlag trafil. Teraz serwis umywa rece. Chamstwo. Uwazajcie na serwis
NTT.
   Mam na szczescie kopie poprzednich ustawien. Potrzebuje tylko
zaprogramowac go za pomoca takiej samej plyty. Komp jest po gwarancji.
   Kto umozliwi mi zaprogramowanie na swojej plycie 6LTM2? Ktos przeciez
musial te komputery kupowac ponad pol roku temu. Wysoka nagroda
przewidziana... Zartowalem (z ta nagroda).
   Niech mi ktos pomoze.
Z gory dziękuje.

--
    Zbynek,  sp2scf_at_friko4.onet.pl      ewent. sp2scf_at_polbox.com
                         ^