Re: komputer

Autor: Tomasz Grądzki (jasam_at_z.pl)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 17:00:10 MET

On Tue, 23 Nov 1999 14:57:14 GMT, "Zombek" <mateuszu_at_logonet.com.pl> wrote:

>No wiec mam problem. I chyba na ta grupe.
>Jest to P166MMX, nie podkreacany, ani nic innego, ma 64 RAMu, twardy,
>miekki, klawiature, mysz, i wszystko czego trzeba do szczescia. No i ma
>monitor i ten monitor sie nie wlacza - tzn. jest wlaczany do pradu, ale nic
>sie na nim nie pokazuje, a komputer zatrzymuje sie po tym jak sobie
>jednostajnie tyka (sprawdza chyba ram).

> Podlaczalem
>inny monitor i tez nie dzialalo. Przekladalem karte graficzna do innych
>slotow. Prostowalem piny. No i nic.
>Czy cos jest z biosem?! Szlag go trafil?

Mialem podobny problem gdy wstawilem sobie nowa plytke (kupiona w sklepie) i celeronka.
hdd sie odpala (slychac), ale na ekranie ciemno. Siedzialem nad tym chyba ze 3 godziny, zrobilem juz
chyba wszystko lacznie z testowaniem na innym monitorze.
Juz mialem zamiar oddac zlom do serwisu, ale cos mnie tknelo i obejrzalem zworke do czyszczenia
CMOSu. Oczywiscie byla w pozycji "clear" :)
Moze ty swoja przypadkiem tam przestawiles? :)

Tomasz Grądzki
tel.: 0602-237-557
ICQ: 652930
E-mail: jasam_at_z.pl