Re: Diamond Monster MX300

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 19:04:29 MET

Dnia Mon, 22 Nov 1999 20:19:42 GMT , z klawiatury
piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk Piotr) wyszło :
>nie, no jeżeli masz już w domku 5 dobrej klasy kolumny, to ja raczej
>postulowałbym o zakup Live'a. ;)
>moje dywagacje dotyczyły wyboru: MX300 na dwóch dobrych głośnikach,
>czy Live na czterech słabych.

Jak mam być szczery to Live był dla mnie zawsze za drogi :) , i pluję
sobie tylko w brodę że za długo wahałem się z wydaniem tych 280 zł (w
sierpniu) na vortexa 2.0 jak już się zdecydowałem to go oczywiście
wykupili a leżał w sklepie chyba pół roku :))))) . Jak kupowałem kartę
to nie miałem jeszcze reszty - dlatego 1 i głośniki ale następna
będzie mimo wszystko AV2 :)))

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090