Re: Diamond Monster MX300

Autor: Blues (Blues_at_ds6.pg.gda.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 18:06:59 MET

> Dzwięk na 2 głośnikach to przeżytek więc może dajcie już spokuj z tymi
> wpaniałymi 2 głośnikowymi efektami 3D :-)

    Mów o realiach. Znakomita większość ludzi słucha z dwóch głośników,
dlatego też ma to według mnie duże znaczenie. Mało kogo stać na dekoder AC3.
    Na procesorach Aureal'a lokalizacja dźwięku jest naprawdę rewelacyjna
 nie chodzi bynajmniej o bzdurny efekt 3D oferowany przez większość kart...)
na dwóch głośnikach. Nie słyszałem na 4, więc się nie wypowiadam. Sądzę
jednak, że będzie na podobnym poziomie. Nie darmo na tym chipie są robione
naprawdę profesjonalne karty muzyczne.